tjooooooooooo

hej det var längesedan det har hänt mycket nu dom här veckerna men jag måste berätta att idag fick jag en puss av en kille som e snygg och han gillar mig och jag gillar han men jag gillar en annan också vad ska jag göra jag jag vet nt vad jag göra nån som vet ett bra tips på sånt för det vet nt jag och sofia min älskling//bästis säger att jag ska sattsa på den som pussade mig men jag vet nt för han bor nt här där jag bor så det kan bli svårt att va tsm med han och den andra killen jag gilla e en jävlar idiot och sku,le bara leka med minna känsler men han e ju så snygg och sen e det en annan killa han och jag va vänner men det e vi nt nu eller jag vet nt men vi pratar nt med varandra längra för vi bråkade igår och han skrev vad den e för fel på han och vf nt jag gillar han men han e nt min typ så jag vet nt hur det e med han men jag bryr mig nt snart nt längre.

vad tycker ni ska jag färga håret blont igen eller nt ?
humör: ganske bra men endån nt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0