>:(

jag har funderat!! jag är en blond tjej, som var dag får höra dumma blondin. Jag börjar tröttna och även fast jag inte bryr mig om deras åsikter funderar jag på att färga håret brunt för att får tyst på folket men även av fri vilja. men innan jag gör det vill jag bara säga att BLONdiner är inte dumma, ni som säger så är det. Och ni som säger att blondiner är roligare och mindre tråkiga har också fel. brunett, blondin det är sak samma. DÖM INTE HUNDEN EFTER HÅRET! Mina kompisar som är brunetter är lika roliga som de som är blondiner. jag förstår inte blondinskämt för jag tycker bara det är tragiskt att folk kan döma folk bara efter hårfärg. Det är inte lagligt att va rasist och nasist men det är helt lugnt att döma blondiner. VI är inte dumma. så min slutsats är: Idioter som säger dumma blondiner, blondiner är inte mindre smarta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0