jag hatar detta :'(

jag hatar hur han håller på så tror han jag blir svartsjuk eller oki kanske lite blir jag men vem fan bryr sig jag vill nt att han ska göra samma sak not dig sofia som mig.
det värsta e jag har fårtfarande känslor för han och jag gillar och ludde mkt vad fan ska jag göra typ igan stack jag ifrån sofia och dom för jag tänkte på allt jag och han killen hade gjort som va roligt som fick mig att må bra och kunna le på ett annat set som nt sofia kunnde men hon kunnde på ett annat sät och ludde tänkte jag också på för jag vet nt om vi är vänner längra eller nt men jag gillar han med men han se jag nt varje dag i skolan som den anndra killen så det e så jävlar svåt med kärlek jag hatar kärlek :'(

Kommentarer
Postat av: Sofia

han kommer inte göra samma sak mot mig, jag vill inte ha honom. han förtjänar inte någon av oss <33333

2011-04-16 @ 12:13:22
URL: http://monsterfjortisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0