:P

hejj på er alla nu ska jag berätta om min dag i skolan:P

har hatt ont i magen hela dan och jag va på alla lektioner jag va på lases för emzy skulle köpa godis men hennes kort funkade inte så vi fick inget :( jag har vatt med sofia min älskling och vi har alltid kul tsm.
jag har ett stårt problem och det e att jag e rädd för nåt men jag vet inte vad kanske för att pontus inte gillar min eller nåt annat.
jo nu när vi endån pratar om pontus kan jag ju säga att han ville stlula med mig men jag vågade inte för jag va rädd för nåt och bara för jag inte vill så e har as sur på mig det känns så iallafall:(
men jag skrev på sms att om jag får en ny chans så kunde vi testa igen men han har inte svarat en :( men nu sitter jag här med pappa och hampus och tittar tv ska va här hella helgen inte så kul för hade hellre vatt och tittat på film med sofia pontus domino och några andra men ska dra nu ses :P


ps saknar dig sofia <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0