min dag <3

hejhej på er alla <3
joo idag har jag varit i skolan as tråkit uyon att va med sofia <33
sen när skolan slutat stack vi hem till sofia och såg på tv as kul sen klockan 5 skulle vi till fritan och träffa pontus som ag gilla men han kom när vi skulle stika men sak samma jag moste bäräta om att jag och pontus va ovänner se blev vi vänner knasigt sen moste jag säga att jag va hemma hos han och va på hanns rum och jag luktade på hanns tröja men det vet han inte om och den luktade så gott <3333 älskar dig sofia<33

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha:P du kanske kan va hos mig denna torsdagen och se pogramet ska kolla med mamma :) älskar dig med <3333333

2010-11-17 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0