jippi

haj alla vad händer idag
idag e jag ledig eller alla i skolan e det men nu sitter jag här och vänter på att sofia ska komma hit vi ska ha så kul idag och sara och jag e inte vänner längre:)
jag gillar fortfarande ......<33 och kommer alltid göra det efter som vi nästan strulade men jag ville inte eller ska man säga vågade inte och sen blev han as arg på mig och pratade inte med mig alls men nu när snön har kommit så har han kastat på mig och emma joansson har varit och rökt så har han börjat att prata med mig och jag gav han mitt cola och han tog det so jag e as glad nu :)
humör: glad för sofia kommer snart osh jag har färgat håret mörkt brunt så det ser nästan ut som svart men det e inte svart:)
hejdå alla blggisar ses :)<33

Kommentarer
Postat av: anonym

Fan va er blogg suger... Skaffa en bättre om ni kan. och palla ni e fan inte fjortisar. Dom bilderna ni har på er. de e fan inte fjortisar.



2010-12-03 @ 16:57:32
Postat av: Sofia

fegt att skriva som anonym. och alltså ingen har tvingat dig att kolla vår blogg. precis som att du skulle ha en bättre blogg då. NOT

2010-12-06 @ 20:56:56
URL: http://monsterfjortisarna.blogg.se/
Postat av: anonym

jo jag kan nog skaffa bättre blogg än er om jag har en blogg.

-.-

2010-12-12 @ 16:49:25
Postat av: Sofia

gör de då! och gud va moget anonym. du vågar ju inte ens säga vem du e!

2010-12-16 @ 20:11:50
URL: http://monsterfjortisarna.blogg.se/
Postat av: anonym

pallar inte skaffa blogg.. -.-

och? palla bry sig om jag e anonym eller inte -.- Jävla blondi fjortis. dra åt helvete med dig.

2010-12-16 @ 21:00:37
Postat av: anonym

pallar inte skaffa blogg -.- vem bryr sig om jag e anonym. förutm du så klart. som inte har något liv.

Ta bort er jävla blogg. ni skriver ju för fan ingenting på den. och den e så sjukt dålig. fattar inte att jag tittar på den.. kan inte va många som tittar på er.

jävla blondi fjortis e du. och fjortis!! fy fan nej de e du inte. fjortis e inte rätta ordet för dig....

Dra åt helvete med dig jävla........

2010-12-16 @ 21:06:13
Postat av: Sofia

men om du nu inte fattar dig på den och du inte ens fattar varför du tittar på den. så sluta då

2010-12-18 @ 18:34:13
URL: http://monsterfjortisarna.blogg.se/
Postat av: anonym

aa de ska jag fan göra.... om ni ska fan ha en bra blogg. lägg fan ut mera. för helvete.....

2010-12-18 @ 21:16:15
Postat av: Sofia

så du menar att du e intresserad av att veta??!! gulligt xD haha

2011-01-08 @ 18:21:23
URL: http://monsterfjortisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0